luni, noiembrie 16, 2009

Titlu

Aici imi voi scrie ideile. Ce idei? Nu stiu exact. Amaratul de procent utilizabil din creierul meu mai emite cand si cand si idei. Bune sau rele...nu stiu. Le voi cerceta mai amanuntit dupa ce le voi emite.

Care impresii? Cele pe care le pot avea. Le spun impresii pentru ca tot ce pot debita poate fi eronat, pot doar avea impresia unei corectitudini ce poate fi demontata cu argumente solide care mi-au scapat din vedere.

Pareri? Sigur ca da. Toti ne dam cu parerea incepand cu fotbalul si terminand cu politica. Nici de acestea nu pot fi sigur de sunt corecte ori ba, dar daca tot felul de ciobani, pitipoance, ciutaci, rudotelisti, fotbalisti cu pretentii de intelectuali rasati, emit pe toate frecventele pareri docte (cred ei) avand si convingerea ca ne spun teoreme ce vor dainui precum piramidele, cu siguranta o pot face si eu, neincercand insa a convinge pe cineva de justetea lor.

Frustari ? Da! Ca orice om viu am si eu destule: politice, sociale, culturale, morale, sentimentale. Le voi scrie pentru a nu le uita, pentru a le avea sub lupa, ca mai apoi sa le inving (daca voi putea).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu